Ny dag igen...

2009-09-28 - 11:08:00 / Mellan himmel o jord
Jahopp så var det måndag igen, ska göra mig i ordning och gå iväg och posta iväg de fel böcker jag beställde, blir inte klok på alla dessa böcker och författare och namn och allt. Massvis. baah.
Har förhoppningsvis lyckas beställa rätt böcker nu!
Ska också göra mig i ordning för jobbet, jobbar en riktigt dålig och bläig tid idag 12.30-21.
Så hinner inte träffa Andreas någonting idag verkar det som och det gillar jag inte. Har ju inte setts på hela helgen och igår var han så trött så han somnade tidigt, vilket jag förstår. jag sover flera dygn efter en övning haha.
Ska kolla om ni i bloggen skulle vara intresserade av att köpa en grej från mig..

Har fått hem denna i Storlek M men den var alldelles för liten för mig. Ingår även ett par snygga trosor. Allt är helt nytt och inget är använt. jag betalade 280kr med frakt.
Så säljer det nu får 200kr + frakt som ja tror kostar 20kr eller något. Ni kan ju maila mig eller slänga in en kommentar om ni är intresserade. Är i lila siden, svart spets och lite stretchigt vid brösten men inte mer.

3 Kommentarer
Anonym

var är den köpt? :)

2009-09-28 @ 11:15:29
Cissi

Den är köpt på http://www.haileys.se/ Finns även mått tabell där :)

2009-09-28 @ 11:21:31
URL: http://juhliiin.blogg.se/
Vanja

Tror du den passar mig?

2009-09-30 @ 12:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: