Om man inte får plats i sitt eget huvud, vems huvud ska jag då få plats i?

2010-08-30 - 22:37:43 / Just don't
Hur många gånger ska jag behöva säga att jag inte vet?
att jag faktiskt inte har någon plan?
Jag vet att som det är just nu så flyttar jag inte, det finns inte på kartan.
men jag är villig att jobba på det, är du?
Jag vet inte älskling, jag vet inte alls. Vet inte ens om jag ska sätta höger fot framför vänster när jag går, eller om jag ska ha en vit eller svart tröja på mig. Jag vet inte.
Jag kanske är ung och dum, men då är jag väl det. jag kan inte göra något åt det.
Vaknar jag upp med 100%iga svar, jag lovar jag säger till.

Jag försöker, försöker allt jag har. Jag ger dig allt jag har och räcker inte det så är det väl så.



Kommit underfund med mig själv, jag hatar att äta om jag är själv, hatar att äta om ingen annan äter.
äter bara så länge någon annan äter, så när dom ätit klart är jag klar.
Det är bra, det blir inte så äckligt mkt mat då.
Jag hatar mat, hatar allt med mat. Samma ångest varenda gång, innan, under och efter..
Och nu tränar jag inte ens, äckliga jävla fetto. Tur att man inte är tresiffrig, då hade jag hatat mih själv mera.
Hatar all jävla mat.
Det är inte roligt längre, inte alls



Fika med emma imorn<3
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: