Solen hälsar mig välkommen

2010-08-15 - 06:32:07 / Mellan himmel o jord


Solen hälsar mig välkommen nu på morgonen, ska pipa iväg till jobbet.
Har sovit ändlösa timmar denna vecka, men ingenting i natt.
Låg på en varm skinnsoffa när det är 26 grader varmt utanför. Suck...
Jobbar förmiddag två dar nu sen eftermiddag. onsdag är jag ledig och då ska jag försöka på tid på
vårdcentralen. Orkar inte må såhär längre.
Tror inte det är frivilligt men behöver hjälp ur det.
Tror min kropp vant sig vid mina låga kcal mängder trots att det inte heller är direkt valt.
Är ju bara inte hungrig.. Åt iallafall 1100kcal igår och nästan 1200kcal i lördags så det är inte alltför lite iallafall.
Dock rör jag ju på mig en hel del som ja inte räknar in, men men.. Det löser sig!

Nej nu ska jag gå ut i solen till jobbet, kanske droppar in på ett inlägg i eftermiddag/kväll..
2 Kommentarer
Annie

har du ingen säng?

2010-08-15 @ 10:47:20
cissi

Jodå, men det snarkades i den...

2010-08-15 @ 18:30:56
URL: http://juhliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: