Det snöar mera nu

2010-02-18 - 11:04:10 / Vår
Sitter och dricker min lilla shake, börjar faktiskt tycka mer och mer om det, och enkelheten i att slippe laga mat och göra i ordning saker hela tidien..
Igår blev det ca 980kcal även fast vi åt kycklingfilé med wok igår.
Idag består hela min dag av att studera inför tentan, kan rätt mkt men mkt sitter inte än.
Efter lunch ska ja ta mig in till nyköping för att åka till kuratorn och till kvällen jobbar jag sen.
Känns som en helt okey dag, även om jag blir så stressad av att ha saker inbokade. Men men.
Är jäkligt trött trots att jag somnade runt 1 och gick upp vis halv 10 är jag ändå helt slut. Inte i kroppen dock men min hjärna är bra trött.. Tror det är en blandning av sänkt näringsintag och mycket plugg hehe.

Roligt att se att mitt läsar antal ökar, ligger på nästan 100 om dagen nu, det hade jag aldrig väntat mig.
Eftersom jag inte skriver om något speciellt ämne utan det är lite random.
En småstads tjejs berättelser ungefär haha.

Vår klänning jag köpte i tisdags :)
2 Kommentarer
Lisa

Den där bilden är inte lite utdragen. Vad smal man kan bli på Photoshop.

Sen heter det vårklänning, inte vår klänning. Delar du den med nån annan eller?

2010-02-21 @ 18:58:18
Cissi

1. Använder inga program, 2 är den utdragen så är det väl spegeln inne på lindex.. 3. Delar med någon annan, nej jag har ingen kompis som är samma siez som mig så den är min. 4. Skriver väl hur fan jag vill?

2010-02-21 @ 23:00:01
URL: http://juhliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: