Simma och sola och plugga

2010-02-10 - 09:04:32 / Cissi möter världen
Idag blir det iväg till Nyköping med Maddebus för att simma och sola,
skönt med lite avkoppling i allt pluggande. Även om jag tycker jag pluggar för lite.
Men har med mig boken så ska plugga på bussen dit och hem och givetvis hela kvällen.
Har bestämt mig för att hela kvällen ska pluggas tills det att jag inte orkar läsa mer om
maskar, bakterier, sporer, virus, Hiv, staphylycoccus aureus, osv..
Jag mår illa redan nu av tanken på alla miljarder mikroorganismer vi har i oss,
men lite nytta gör dom juh med så.

Har dom senaste dagarna inte haft någon matlust, igår blev det såhär med måltiderna.
Frukost: 2 tunnbrödsrullar med ost 1 glas nyponsoppa
Lunch: 2 stekta ägg, 1 glas mjölk
Middag: 3 våfflor med glass, 2 glas mjölk..

Så idag hoppas jag på lite nyttigare och lite bättre och varierad kost, ska nog göra kyckling till kvällen =)
3 Kommentarer
Suneeta & hunden C

Duktig du är som tänker på kost o hälsa! =)

2010-02-10 @ 09:44:33
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Anonym

med tanke på ditt förra inlägg, varför ältar du ett ex?

2010-02-10 @ 11:23:34
Cissi

Handlar inte om något ex, handlar om två personer min bror som inte lever längre och en bästa vän jag träffar för lite..

2010-02-10 @ 17:37:02
URL: http://juhliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: