No one can save me but you

2010-06-16 - 11:23:56 / Just don't
Det är prefekt väder uta, solen lyser och himlen är blå.
Jag är ledig, har inget tvång att jag behöver plugga, har inget tvång att jag behöver jobba
Jag är helt ledig idag.
Men det är just nu skit samma, just nu skulle det lika gärna kunna regna för ja kommer iallafall
inte gå utanför dörren idag. Jag är ledsen, det är jag faktiskt. Tänker inte hymla med det, jag är ledsen.

I know what I want, I know what we should do to repair this
I know now what you want, but don't think you know the damage in here
We both want the future so much that we forgett to take care of us now.
We just want the perfect things in the end but we let us fall apart in the mean time.
We cant build the walls if the ground isnt stable.
We need to build the ground we walk on, we need to give the time to build a solid ground.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: