Jobbar

2010-05-16 - 06:23:19 / Cissi möter världen
Jobb, jobb och jobb!

Gårdagen var mycket bra trots mina få timmar av sömn, fattar inte varför jag inte somnade, suck...
Jobbade mellan 7-14 och sen gick jag hem i bara linne så varmt var det!
Gjorde mig i ordning och åkte och grillade hemma hos svärmor för att sedan åka o titta på Robin hood på bio.
Den var bra, men kändes som att den i mellanåt saknade en röd tråd, lite synd.

Nu ska jag iväg och jobba ytterligare en förmiddag, imorn ska ja sova, träna och plugga!
2 Kommentarer
Sara

hej,vad har du i timpeng när du pluggar och jobbar?

Jag sökt sommarjobb på äldreomsorgen och ska på intervju på måndag! :-)

2010-05-16 @ 11:33:21
Cissi

Eftersom jag inte har utbildning tjänar jag 92kr i timman, vet eh helt mitt ob tilläg. Skulle jag jobba heltid får jag ut ca 15300 eller något men det kan ja ju inte eftersom jag pluggar :)

2010-05-16 @ 15:23:08
URL: http://juhliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: