Om 1 vecka sitter jag på ett flygplan

2010-09-18 - 20:06:43 / Cissi möter världen
Om exakt en vecka har jag varit i luften i lite drygt 2 timmar och har ca 2 timmr kvar att flyga innan jag landar i värmen och turkiet. Hoppas på värme iallafall, står att dom har haft mellan 28-32 grader de senaste dagarna så bådar gott. Skönt att komma iväg. Slippa tänka, slippa se folk, slippa datorer, slippa mobiler, slippa stressen.
Njuta av All-inclusive mat, sköna promenader längs stranden, massa frukter och grönsaker och läsa lite anatomi och lite kirurgi såklart när jag väl har tid. Jo minst sagt det ska bli super skönt!

Mamma och jag på Kreta för 3 år sen, skööönt!


Egypten förra året


Nu längtar jag, till värmen. Bort ifrån hösten, bort i från mörkret..
Borde dock bli frisk först innan vi flyger, men det är en vecka kvar så det borde jag fixa!
Mamma har köpt Khom Loyer åt mig, eller ja iallafall 3 stycken.. Ska ta med mig två stycken till
Turkiet och skicka upp den ena för min bror och den andra för min mormor. Är i Turkiet exakt vid samma tidpunkt som för 5 år sen.. 1 oktober för 5 år sen, ja den dan önskar jag aldrig någonsin tillbaka mig till.
Då var jag i Side, vädret var mulet, vi hade "turistsjuka" och hemlängtan. På natten ringde telefonen, min bror var död, min älskade bror i Sverige hade dött.. Orkar inte igenom denna historien igen.
Fake the smile, and everything will be allright.

Detta är Khom loyer, och två sånna ska jag lyckas skicka upp i himlen i Side.
Från en annan del av jorden till min bror och mormor i himlen.
Vackra<3
2 Kommentarer
Anonym

åker du ensam? Modigt!

2010-09-19 @ 10:19:38
Cecilia

Åker med min sambo :)

2010-09-22 @ 12:53:25
URL: http://juhliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: