Dance while you feel the beat

2011-04-07 - 23:00:28 / Just don't
Trött, tröttare, tröttast.
Måste sova, kom nyss hem från praktiken och börjar 07.00 imorn igen.
Ska upp om mindre än 5 timmar, måste sova.

Jag saknar dig ikväll, det gör ont av saknad i mig
Jag kommer sakna dig mera imorn, efter att jag fått se dig.
Fick förfrågan om när jag skulle gifta mig och när jag skulle skaffa pool till huset,
vad svarar man då? Jag log och sa att vi får se i sommar med pool och gifta mig ja jag vet inte.
Jag kände förr att jag aldrig ville gifta mig, sen träffade jag dig och du fick hela min sfär att ändras om.
Jag vill gifta mig, gifta mig med dig. I den där gamla fina träkyrkan vi pratade om, var det utanför häl
leforsnäs?
Fan vad ont det gör ikväll, träffat din underbara mamma idag samtidigt som jag vill tillbringa varje minut med henne för att jag saknar henne, vill jag inte bli påmind om allt igen. Men hon är sannerligen underbar. Precis som du.

Fick en konstig känsla idag, fick en känsla av att du släppte mig idag. Att du träffade någon idag, läskig tanke att känna. Men det kändes i hjärtat som att du sa farväl, och då har jag inte ens pratat med dig idag. FAN
Jag säger som min handledare sa idag "jag borde gå i svärskolan" hennes barn hade sagt så till henne, jag tänker samma sak om mig själv, jag svär åt mig själv för att jag är så ledsen, för att jag saknar dig så.
Jag vet inte ens vem som läser den här bloggen, vem som är intresserad av mina utlämnande utlägg om mig själv  och min psykosociala status. Men någon kanske finner ett intresse.

Förlåt för att jag kommer nämna ditt namn, Jag älskar dig Andreas.. glöm inte bort mig eller det..
1 Kommentarer
Ksenia

Förlåt att jag tränger mig på. Ville skicka en kram

2011-04-07 @ 23:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: