Jag tror aldrig du har träffat någon som mig,

2011-04-11 - 13:30:00 / Just don't
Jag tror aldrig du har träffat någon som mig,
jag tror aldrig du trodde att du skulle träffa en sån som mig.
Jag får inte bara lite känslor, jag blir inte bara lite kär
och jag blir inte bara lite fast.
Mina känslor för dig, för oss, jag tror inte du vet vart du ska ta vägen med allt
Jag tror inte du vågar känna allt jag känner vilket är synd.
Jag tvivlar inte på att allt du känner för mig, jag tror inte att du kan stå och säga att du inte känner något längre, jag tror inte på det. Dina ögon talar om andra saker och ditt kroppspråk lika så.
Men nu har jag gjort mitt, jag har gett dig allt.


Dags att sätta på sig leendet och sticka till praktiken nu,
hoppas du får en bra dag!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: