Don't try to fix me, I'm Not fucking broken

2011-12-11 - 11:38:23 / Just don't
Jag blir så jävla förbannad.
Varför vara på mig när jag mår bra?
Varför fundera över vad jag äter och inte äter?
Varför kommentera om hur mkt jag tränar?
Det är väl för fan min kropp....
Jag mår bra juh, sluta analysera mig till små bitar.

Sluta titta på mig med den där blicken,
säg inte åt mig att jag är förstörd och att jag fejkar min glädje.
Sluta be mig vara någon annan.
Jag mår ju för i helvete faktiskt bra nu!

1 Kommentarer
A meths

Så länge som du mår bra kvittar alla andra, Tänk på din egen hälsa för i slutändan är du viktigast!



Svar: mina fina vänner bakade pepperkakor medan jag gjorde knäck, men mysigt var det:)



Kram

2011-12-11 @ 22:00:32
URL: http://meths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: