Förra Veckans träning

2011-02-21 - 11:33:46 / Veckans träning
Ibland blir inte allt riktigt som man tänkt sig,
igår skulle jag gått på ett dans fuego pass på friskis med Marcela, men efter att min mage haft ett uppror och att jag mår/mått väldigt illa så blev det inte så.
Tänkte igår publicera veckans träning. Och börja göra så varje söndag. En liten boost till mig själv samt, att ni får ta del av hur mkt eller lite jag tränar i veckan..

Så veckans träning:

Gym: Måndag 1 timme 15 min, Onsdag 45min = Totalt Gym: 2 timnmar
Powerwalks innan frukost: Onsdag, Torsdag, Lördag, Söndag ala 40min = Totalt Powerwalks: 160min = 2timmar och 20min
Powerwalks under dagen: Torsdag 40min
Simma: Fredag, 1000m, 50min


Känner mig rätt nöjd, får se hur denna vecka blir med mitt kaos schema!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: