Veckans träning

2011-02-27 - 22:33:18 / Veckans träning
Denna veckas träning är knappt nämn värd, mått sisodär sen i torsdags av olika anledningar och
i början av veckan hade jag sömn problem och massor med jobb och skola.
Men sen är det ju det, allt är bara ursäkter. Man hinner det man vill hinna och man gör det man vill göra.
Så fy på mig. Imorn kommer jag göra en lite bättre start, kommer ske ganska mycket nu. Men jag är beredd att satsa allt om jag ska kunna uppnå min framtid, min dröm. Är inte säker på att jag kommer nämna mycket i bloggen, det är för privat. Men en bättre version av mig själv kommer det att bli.

Veckans träning:

Måndag: 20 min powerwalk
Tisdag: 20 min lugn promenad
Onsdag: 2 timmar dance central
Torsdag: 20 min lugn promenad
Fredag: 40min dance central
Lördag: 25min powerwalk
Söndag: Lugn promenad 30min

Totalt: 2 timmar och 40 min dans
45 min powerwalk
1 timma och 10 min lugn promenad

Har som sagt gjort bättre och ska göra bättre! Men jag satt iallafall inte helt still...
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: