Saknar dig.

2011-07-17 - 22:42:07 / Just don't
You're leaving
and all I can do
is wait here with patience
until you return
I'm sorry that we've ever met
cause I feel the pain thats just round the corner

I see you in every mirror
and I turn around
just so see you were there
I long to be near you
I'm longing to hear you
but right now I'm letting you go

everywhere you go
I will let you know
my flame still burns for you
and everything you do
I'm sitting alone with your picture
your eyes burn like fire
right into my heart
I'm longing to hear you
I long to be near you
but right now I'm letting you go..

Jag saknar Andreas, behövde bara skriva ut det i luften idag.
Jag vill inte ens sakna honom. Men kämpar inte emot, utan lyssnar på "vår" musik
och saknar honom. Vad gör det engentligen? Snart ska jag sova och då är det en ny dag imorn.
Punkt.
1 Kommentarer
Anonym

Om det är till någon tröst så såg jag Andreas och Carola för en vecka sedan och dom såg ut att vara väldigt osams. Dessutom har jag hört ifrån en gemensam vän att han kan dina lösenord och kollar allt du gör tex. Här på bloggen så har du inte bytt lösen så är det dags att göra det nu.

2011-07-18 @ 00:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: