No sleep for the awake people

2011-06-22 - 06:19:47 / Just don't
Har inte sovit många timmar inatt, vet att ja måste ha somnat strax efter klockan 3,
sen ringde klockan vid 5 och det var dags att gå upp.
Kom till badrummet och sen blev det inte roligt längre.
Bröt ihop på badrumsgolvet, gråtande, illamåendet kom över mig som en våg och jag kräks..
Mitt psyke är på sin bristningsgräns seriöst.
Så kul att börja inskolning på jobbet med att vara sjuk två dagar. Inte alls faktiskt.

Skulle vilja få några timmars sömn, kunna sova utan att jag ser bilder av er tillsammans.
Inatt såg jag bara henne, så fort jag tog ett andetag så visades stillbilder i mitt huvud utav henne,
utav dig. Din röst från samtalet igår ekade i mitt huvud och kunde verkligen inte tänka bort det.
Psykisk terror i mitt huvud pågår.
Jag måste få sova nu, annars kommer det aldrig att funka...
Godnatt.
1 Kommentarer
Tommy

Sv: Tack så mycket!



USch .. En stor kram från mig . Hoppas du får sova ordentligt snart.

2011-06-22 @ 12:02:01
URL: http://tommytott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: