Snabbt, stabilt och jätte jätte bra.

2011-06-14 - 20:47:55 / Just don't
Vaknade imorse, eller ja det vet nu ju redan hur min morgon såg ut.
Men precis innan jag skulle gå till det nya jobbet fick jag världens panik.
Nästan pinsamt att erkänna och när A läser detta kommer han förmodligen bara skratta och le åt det.
Iallafall..
Precis när jag skulle ta mina taxben och gå utanför dörren, kände jag paniken "jag klarar inte det här" "jag vet inte vad jag håller på med" "Kan jag verkligen allt det här själv nu" sen gick det över till "Du har inte sagt att jag kommer fixa det här, du har inte gett mig ditt stöd över att jag klarar det här"

Så tvekade faktiskt nästan till att gå till jobbet imorse, för kände mig totalt värdelös och
du "min man" hade inte önskat mig lycka till, vi har ju knappt pratat. Jag behövde ditt stöd.
Erkänt och klart. Patetiskt att tro att man inte klarar sig själv, dagen gick galant.
Men saknar fortfarande känslan av att berätta för någon hur dagen har varit,
att berätta om vad som har hänt..


Tvekade faktiskt länge om jag skulle erkänna för de nu som läser min blogg om detta paniksyndrom på morgonen,
sen tänkte jag att det är väl en del av processen, en del av mig. alltså en del av det jag vill delge mig till er.
Nu börjar jag återvända till tanken att jag klarar mig själv, har gjort det alltid innan så varför skulle jag inte klara mig nu?
1 Kommentarer
A Meths

Du har mitt stöd även om det kanske inte är samma sak:)



Svar: åh så mysigt att åka till hösten, vart vill du åka?:)

Jag ska jobba på en restaurang på ett stort företag som heter seco, så jag ska hjälpa till att laga mat, fixa sallad och allt sånt till de anställda, även servera och portionera osv. köks arbete alltså:)

2011-06-14 @ 23:08:08
URL: http://meths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: