Jag hade rätt

2011-06-17 - 21:21:19 / Just don't
Är så sjukt jävla förbannad just nu.
Vill hänga ut dig för allt just nu, men inte ens du förtjänar det så grymt.
Förstår bara inte hur du kunde vara så respektlös?
Hur hon kan flytta in i "vårt" hus efter bara nån måndad och att det nu passar med att måla om huset
i de färgerna jag ville ha, köpa köket vi ville ha...

Jag blir fakiskt mest bara förbannad av att du inte har respekt nog att säga det till mig att du
är tillsammans med henne, utan att jag får reda på det via en jävla msn och facebook bild?
Och hur du fortsätter ljuga för mig nu.. Jag vet redan allt, ska fan posta allt jag vet och bevisa det för dig.
Bra att du är lycklig, du förtjänar lycka och hon om någon förtjänar att må bra,
det är väl det som är värst, jag är så jävla förstående till hela situationen..

Jag hade rätt, hon flyttade in i huset. Hon ligger i mitt sovrum,
på min sida av sängen och barn springer på gräsmattan där i sommar.

Kan ens förstå hur jävla mycket du har sårat mig?
Kan du ens förstå hur jävla hårt det här tar på mig?
Och värst av allt är att du inte ens har lite kurage i kroppen att ringa
upp när jag ringer..

Tillit är som en såpbubbla ....Vacker och skör!
Varsamt behandlad kan du se dig själv speglad i alla regnbågens färger.
Minsta ovarsamma beröring och den är borta för alltid!
Men förtjänad och trygg i rätta händer belönar den dig med den djupaste lojalitet!
Omtanke...lyhördhet och respekt är alltid grundstenar när man leker med en annan människas sinne och kropp

Du har sabbat all tillit, all förståelse och all respekt för mig nu.
Men du bryr dig inte ens, brydde du dig ens när du krossade mig första gången,
eller hade du redan inlett allt med henne då?
Frågorna är många. Natten är lång. Klockan ringer 05 imorn.

3 Kommentarer
Tommy

Allt bra?

2011-06-18 @ 10:52:06
URL: http://tommytott.blogg.se/
Filippa

låter som om du är behov av en kopp te :)

det hjälper mot allt! :) ta hand om dig!

2011-06-18 @ 12:01:55
URL: http://siluetts.blogg.se/
MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

tack vännen<3

2011-06-18 @ 20:42:00
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: