We're One But We're Not The Same

2011-03-16 - 22:55:59 / Just don't
Jag skulle kunna skriva en hel roman, hur mycket jag tänker på dig, hur mycket jag saknar dig.
Is it getting better?
Det var så jäkla hårt att skriva idag, att få nödvändiga saker sagda. Det gjorde ont.
Do you feel the same?
Tårarna har varit stilla så himla länge nu, idag rusade de nedför mina kinder. Jag vet inte om det var den nya serien, eller om det var att det var så jobbigt att faktiskt inse saker.
You got someone to blame
Klankar ner på mig själv, allt är mitt fel. Jag har alltid varit så hård mot mig själv.
Det är alltid jag som ska ändra mig, för då ändras alla med mig.
Jag orkar inte må såhär, kan inte ens ljuga för en främling om hur bra jag mår.
Jag som alltid varit duktig på att lägga på ett leende och spela lycklig.
Nu är jag inte glad, jag är inte lycklig.
Jag saknar dig. Jag saknar dig. Jag saknar dig.
Jag vill ha dig. Jag vill ha dig. Jag vill ha dig.
Tonight I wanna Cry, Cause I'm Lost
1 Kommentarer
Marcela

<3

2011-03-16 @ 23:17:54
URL: http://mdiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: