Du vinner ingen frihet utan att offra den du var

2011-05-07 - 11:19:55 / Just don't
Varning för ett aggresivt inlägg:
Det finns saker som stör mig något så förbannat,
dina ord.. "vi är bara vänner" mjo tjena.. Ni är visserligen j*kligt goda vänner och
personen ifråga har en skitfin sambo som jag inte alls vet vem han är men vet att alla kan ha trassel på tråden.
Och jag vet att du inte är den som är singel länge. Hur länge väntade du innan du träffade mig? Nån månad från nån brud som jag för övrigt aldrig fick känna till. Men med litee luskande och fåglar som viskar vet jag vem hon är med.
Inte för att jag bryr mig och det är inte det som stör mig.
Det som stör mig så förbannat är just "vi är bara vänner". Har lust att veta hur många gånger hon ringer dig och gråter och ber dig komma över, eller hur många gånger hon sovit i sängen...
Fine, nu är jag elak och det skiter jag i. Seriöst skiter jag i det. Jag har varit så jävla ärlig emot dig.
Jag träffade aldrig någon annan, hade inga planer på det heller. Och det enda jag var oärlig med var ett litet jävla sms som inte ens spelade roll eftersom personen ifråga inte ens är någon.. Seriöst!

Massa morrande nu, massa jävla morrande...

Nu går det aggresiva över...

Får se om det blir något nattligt inlägg, allt beror väl på vad som händer. Men hem kommer jag väl alltid...
2 Kommentarer
Chriis

Sv: hehe ah :D Allt bra? :)

2011-05-07 @ 12:41:02
URL: http://chriisgiirl.blogg.se/
t h a i p i n n e n ♥

sv; åh tack sötis !:)

vad gör du?:D

2011-05-07 @ 15:26:10
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: