For every stranger with a promise

2012-01-30 - 16:04:00 / Just don't
Vi skulle dansa om natten likt älvor på en sommaräng
Doften av utslagen björk, smörblommor och blåklint.
Vinden skulle leka med mitt hår och du skulle springa ifrån mig som du alltid gjort
Vi skulle bli berusade av alkohol en sommarkväll i Juli, du skulle be mig ta det lugnt
Du var mitt skydd mot omvärlden, alltid steget före.
En mörk, dimmig dag i oktober. Sen fanns du inte mer.
Du dog. Avsliten kroppspulsåder, en förlorad mjälte. Du blev nerdrogad i ambulansen.
Dog på operationsbordet. Dog ifrån mig, ifrån oss. Ifrån oss alla.
Förevigt saknad. Storebror.

1 Kommentarer
Pernilla

<3 alla minnen jag har med Jimpan är i säkert förvar i mitt hjärta!! Alltid älskad aldrig glömd! <3

2012-01-30 @ 18:23:16
URL: http://pearlisen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: