I rather collapse then living through this. Get me vodka and painkillers.

2019-03-31 - 16:53:06 / Just don't
Jag sköt, men inte beredd på skottet som avfyrades. 
Inte beredd på denna våg av känslor. 
Inte beredd.
Jag som varit så säker. Så medveten och känt mig någonstans färdig mentalt med beslutet. 
Hela kroppen skriker NEJ. Alla celler undrar vad jag håller på med. Vad gör jag? 
Nu är det försent. Korten på bordet. Du är klar för avfärd. 
Inte beredd. 
Trodde inte det skulle göra såhär ont. Trodde inte det skulle gå såhär snabbt. 
Trodde inte du skulle vara såhär lugn. 

Raserat. Raserad. På ett ögonblick försvann 8år. Ett meningsutbyte så var det över. 
Im the one to blame men ändå kunde jag aldrig föreställa mig hur smärtsamt det är och kommer bli. 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: